تغذیه و ورزش مناسب در کلینیک صدف

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف: کلینیک زیبایی تخصصی صدف برای شما امکانی را فراهم می‌کند تا به کمک برنامه رژیم غذایی و ورزش مناسب، بتوانید وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ کنید.

تغذیه و ورزش مناسب در کلینیک صدف

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف:

راه‌های بسیاری برای کاهش وزن، در کوتاه‌مدت وجود دارد. با این ‌حال، بسیاری از آنها، شما را گرسنه و ناراضی خواهند کرد. اگر شما «اراده آهنی» نداشته باشید، گرسنگی باعث می‌شود سریعا تسلیم ‌شده و این برنامه‌ها را رها کنید.

طرح‌های ذکر شده در اینجا و در کلینیک صدف:

  • اشتهای شما را به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهند.
  • بدون گرسنگی، با سرعت، میزان مناسبی از وزن اضافی شما را کاهش می‌دهند.
  • همزمان سوخت‌وساز متابولیک شما را به نحو موثری بهبود می‌بخشند.

کلینیک صدف شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر می‌کند!

کلینیک زیبایی تخصصی صدف برای شما امکانی را فراهم می‌کند تا به کمک برنامه رژیم غذایی و ورزش مناسب، بتوانید وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ کنید. ما مفتخریم که «همیشه بیماران ما نتیجه دلخواه خود را به دست می‌آورند.» کلینیک صدف آخرین روش‌ها و تکنیک‌های ترکیبی به‌روز را برای کاهش وزن به کار می‌گیرد. ما ترکیبی از برنامه‌های رژیم غذایی، داروها و برنامه‌های ورزشی را برای کاهش وزن موثر شما در‌نظر خواهیم گرفت. نتایج برنامه‌های لاغری ما، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. اغلب افراد ظرف یک هفته، ۳ تا ۴ کیلو کاهش وزن را تجربه خواهند کرد.

لازم نیست برای کاهش وزن به خودتان گرسنگی دهید

اگر دارای بیماری خاصی هستید، قبل از ایجاد تغییرات در رژیم و برنامه غذایی خود با پزشک‌تان مشورت کنید، زیرا ممکن است لازم باشد دوز برخی داروهای خود را کاهش دهید. با کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و کاهش سطح انسولین، محیط هورمونی بدن شما تغییر می‌کند، بدن و مغز شما اراده‌ای به دست خواهند آورد تا وزن شما کاهش یابد. این امر به میزان زیادی شدت اشتها و گرسنگی شما را کاهش می‌دهد. موضوع اشتها و گرسنگی، اصلی‌ترین دلیل شکست درخصوص رژیم‌های غذایی است. اثبات ‌شده که روش کاهش کربوهیدرات‌ها، دو تا سه برابر بیشتر از رژیم‌های غذایی دیگر (رژیم‌های کاهش چربی و کالری همچنین رژیم‌های سختگیرانه دیگر...) باعث کاهش وزن می‌شود.

علل موفقیت روش‌های کلینیک صدف:

  • بی‌خطر، مقرون‌به‌صرفه و ثابت‌شده هستند
  • به طرز موثری اشتهای شما را کاهش می‌دهند
  • سوخت‌وساز بدن شما را افزایش می‌دهند
  • نیازی به خرید نوشیدنی یا غذاهای خاص نیست
  • نیازی به محاسبه کالری‌ها و کربوهیدرات‌های مصرفی نیست
  • مواد غذایی واقعی، نتایج واقعی!
  • تجاربی که شما می‌توانید به آنها اعتماد کنید
  • دستیابی به موفقیتی که شما می‌توانید آن را اندازه‌گیری کنید!

در بخش تغذیه ما به شما توصیه می‌کنیم:

هر یک از وعده‌های غذایی شما باید شامل یک منبع پروتئینی، یک منبع چربی و سبزیجات کم‌کربوهیدرات باشد. اگر وعده‌های غذایی خود را به‌نحوی‌ که گفته شد، تنظیم کنید، به‌طور خودکار مصرف کربوهیدرات‌های خود را به رنج توصیه‌شده یعنی ۲۰‌الی ۵۰‌گرم کربوهیدرات در روز می‌رسانید.

منابع پروتئینی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

گوشت: گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک، بیکن و غیره

ماهی و غذاهای دریایی: سالمون، قزل‌آلا، میگو، خرچنگ دریایی و غیره

تخم‌مرغ: تخم‌مرغ‌های غنی‌شده از امگا ۳ یا تخم‌مرغ‌هایی که به‌صورت بومی تولید می‌شوند، بهترین گزینه هستند.

اهمیت خوردن پروتئین‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. نشان داده‌ شده خوردن حجم مناسبی از پروتئین‌ها، سوخت‌وساز بدن را تا ۸۰‌ الی ۱۰۰‌کالری در روز افزایش می‌دهد. همچنین رژیم غذایی با پروتئین بالا می‌تواند افکار وسواسی شما را درخصوص مواد غذایی تا ۶۰ درصد کاهش دهد. میل شما را به خوردن میان وعده‌های شبانه تا ۵۰‌در‌صد کاهش می‌دهد. فقط با اضافه کردن میزان مناسبی از پروتئین‌ها به رژیم غذایی خود، آنچنان احساس سیری خواهید داشت که به‌طور خودکار در روز حدود ۴۴۱ کالری کمتر مصرف خواهید کرد. هنگامی‌که قصد دارید وزن خود را کاهش دهید، پروتئین‌ها کلید اصلی شما محسوب می‌شوند.

برخی سبزیجات کم‌کربوهیدرات عبارتند از:

کلم بروکلی- گل‌کلم- اسفناج- کلم پیچ- کلم بروکسل- کلم- برگ چغندر- کاهو- خیار- کرفس

فهرست کامل را در اینجا مشاهده کنید:

بدون ترس می‌توانید بشقاب خود را پر از این سبزیجات کم کربوهیدرات کنید. همچنین می‌توانید مقدار زیادی از آنها را مصرف کنید، بدون آنکه میزان کربوهیدرات مصرفی شما از ۲۰ الی۵۰ گرم در روز فراتر رود.

چربی مصرفی خود را می‌توانید از منابع زیر تامین کنید:

روغن‌زیتون- روغن نارگیل- روغن آوکادو- کره- روغن حیوانی

روزانه ۲ الی ۳ وعده غذایی داشته باشید. اگر شب باز گرسنه شدید، می‌توانید وعده چهارم را نیز اضافه کنید. ترسی از خوردن چربی‌ها نداشته باشید. اگر همزمان مصرف کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها را با هم کاهش دهید، باعث شکست رژیم غذایی شما خواهد شد. این امر باعث خواهد شد که شما خسته شوید و برنامه غذایی خود را رها کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف:

خدمات کلینک صدف در زمینه پوست و مو: درمان بیماری های پوستی، جراحی های زیبایی، پیوند مو و ترمیم مو(کاشت مو)، تزریقات ژل و بوتاکس، استفاده از لیزرهای درمانی، استفاده از لیزر موهای زائد، این مجموعه مجهز به دستگاه لیزرموهای زائد الکساندرایت، دستگاه اربیوم سایتون، دستگاه کیو سوئیچ، CO2  فرکشنال، آر اف فرکشنال، دستگاه BMI برای تشخیص آنالیز بدن، دستگاه ویزیو فیس برای تشخیص بیماری های پوستی و صورت و ... است.

خدمات کلینیک صدف در سه بخش مختلف انجام می‌شود:

1-    بخش لیزر

2-    بخش زیبایی

3-    بخش جراحی

به تازگی بخش تغذیه و تغذیه ورزش را به صورت اختصاصی برای ورزشکاران زیر نظر پزشکان مجرب و همکارانی که در زمینه کار می کنند، راه‌اندازی کردیم.

شما عزیزان برای ارتباط با کلینیک تخصصی صدف با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02127437

آدرس: شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک 47، ساختمان پـزشکان رودبار

وب سایت: clinicsadaf.com

sadafhealthmagazine

sadaf.clinic


ارسال به دوستان از طریق
مطلب مفيد بود؟


1878 | 1395/05/19 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : رژیم کاهش وزن تغذیه و تناسب اندام کاهش وزن

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت (از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره) با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید
ساختمان پزشکان