روش هایی برای افزایش آمادگی بدن در بهار و تابستان

بعد از گذشتن فصل سرما افراد می‌توانند فعالیت‌های فیزیکی‌شان را افزایش دهند و در فضای باز بیش‌تر ورزش کنند. راه‌هایی برای ورزش کردن و افزایش آمادگی جسمانی در فصل گرم وجود دارد.

روش هایی برای افزایش آمادگی بدن در بهار و تابستان

۴ راه برای افزایش آمادگی جسمانی عبارتند از:
۱- انجام ورزش‌هایی با کمک وزن بدن:
می‌توانید با کمک وزن بدن‌تان ورزش‌های قدرتی انجام دهید. حرکات ورزشی می‌توانند ساده باشند برای مثال حرکاتی هم‌چون پلانک و بالا بردن پا می‌تواند به عضله‌سازی کمک کند اما در عین حال انجام این ورزش‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارد.
۲- انجام یک ورزش خاص:
می‌توانید به صورت گروهی با افراد دیگر ورزش کنید. انجام ورزش‌هایی هم‌چون بسکتبال و فوتبال می‌تواند مفید باشد.
۳- پیاده‌روی در طبیعت:
می‌توانید در پارک یا کوه پیاده‌روی کنید. این کار باعث افزایش آمادگی جسمانی می‌شود. مسیرهای کوهپیمایی معمولا سربالایی و سرپایینی دارند و می‌توانند بدن را به چالش بکشند.
۴- برنامه ورزش متنوع:
به صورت مداوم یک برنامه ورزشی را تکرار نکنید. حرکات ورزشی متنوع انجام دهید. این کار باعث می‌شود که بدن به حرکات ورزشی عادت نکند.

مضرات ورزش کردن غیراصولی


منبع سلامت نیوز


ارسال به دوستان از طریق

139 | 1395/12/30 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : آمادگی جسمانی ورزش

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت (از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره) با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید
جدیدترین های امروز
ساختمان پزشکان