آب کردن چربی زیر شکم با چربی سوزی موثر - قسمت دوم

راه‌های فراوانی برای مشکل اضافه وزن و چربی اضافه دور شکم وجود دارد. فقط کافی است راه درستی را انتخاب کنید و این کار را درست انجام بدهید.

آب کردن چربی زیر شکم با چربی سوزی موثر - قسمت دوم

لطفا ابتدای مطلب را در «آب کردن چربی زیر شکم با چربی سوزی موثر - قسمت اول» بخوانید

مهمترین مسئله این است که در طول دوره‌های فعالیت شدید، در یک شدت بالا تمرین کنید. در طول دوره‌های فعالیت، شما باید عرق کنید، تنفس شما باید عمیق و سریع باشد و نباید قادر باشید در هر زمان، بیش از چند کلمه صحبت کنید.

برای لاغر شدن، عضله بسازید

عضله‌سازی، یک بخش مهم از سوزاندن چربی شکمی است. نگهداری توده عضلانی نسبت به چربی، به انرژی بیشتری نیاز دارد، بنابراین اگر عضله بیشتری داشته باشید، بدنتان کالری بیشتری می‌سوزاند حتی در حالت استراحت.
در حالی‌که ورزش‌های شکمی باید بخشی از رژیم، تمرین قدرتی شما باشند، اما تا آنجا که به سوزاندن چربی شکم مربوط می‌شود، کاملا بی فایده هستند.

یک برنامه تمرین قدرتی کل بدن، شامل تمریناتی برای هدف قرار دادن تمام گروه‌های عضلانی است:

  • - پشت
  • - شانه‌ها
  • - قفسه سینه
  • - بازوها
  • - عضلات شکم
  • - کمر
  • - باسن 
  • - ساق پاها

سعی کنید کل بدنتان را ۲ تا ۳ بار در هفته تمرین دهید.

برای تاباتا برنامه ریزی کنید

شما می‌توانید با استفاده از تمرین تاباتا، یک تمرین قدرتی موثر کل بدن را در کمترین زمان انجام دهید و از یک دوز اضافی کاردیو نیز بهره‌مند شوید. این نوع از تمرین، بصورت یکی در میان (متناوب) شامل دوره‌های ۲۰  ثانیه‌ای فعالیت و دوره‌های ۱۰ ثانیه‌ای ریکاوری است.

  • توجه: (ورزش تاباتا تمرینات ورزشی سنگین بازه ای یا همان اینتروال (H I I T) است که تنها ۴ دقیقه طول می کشد.)

از آنجا که شما استراحت‌های بسیار کوتاهی در بین ست‌ها انجام می‌دهید، ضربان قلب شما در سراسر تمرین، بالا باقی می‌ماند که به سوزاندن کالری اضافی کمک می‌کند.

یک نمونه تمرین تاباتای کل بدن می تواند شامل شش تمرین مختلف باشد، مانند:

  • - لانژ
  • - اسکات
  • - شنای سوئدی
  • - پلانک
  • - دیپ
  • - زیر بغل هالتر خم
برای انجام این تمرین باید از یک تایمر تاباتا استفاده کنید. می‌توانید آن را به شکل یک اپلیکیشن برای تلفن همراهتان دانلود کنید. شما ۸ دور از هر تمرین را انجام خواهید داد ۲۰ ثانیه فعالیت، ۱۰ ثانیه استراحت. شما می‌توانید تمام ۸ ست از یک تمرین را قبل از رفتن به تمرین بعدی انجام دهید یا می‌توانید مانند یک تمرین دایره‌ای، تمرینات هر ست را به نوبت انجام دهید

رژیم غذایی، یک بخش مهم برای خلاص شدن از شر چربی قسمت پایین شکم است:

- به مواد غذایی فرآوری نشده و کامل پایبند باشید، مانند:

  • -سبزیجات
  • -میوه‌ها
  • -غلات کامل
  • -گوشت بدون چربی
  • -ماهی 
  • -لبنیات کم چرب

- آب یا سایر نوشیدنی‌های شیرین نشده را بنوشید. 

- مصرف شیرینی‌ها را محدود کرده و فقط گاهی اوقات از آنها استفاده کنید.

منبع: سیمرغ

آب کردن چربی شکم با 3راهکار اصولی


ارسال به دوستان از طریق

1659 | 1395/07/24 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : چربی شکم آب کردن چربی شکم

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت (از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره) با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید
جدیدترین های امروز
ساختمان پزشکان